Toimitusehdot

1. Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myyTyylikotka Oy, Kotka, y-tunnus 1056580-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Verkkokaupan tarjoukset ja hinnat koskevat vain verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia.

Sopimusehtoihin ja niiden soveltamiseen sovelletaan Suomen lakia.

 

2. Tilaaminen

2.1. Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.tyylikotka.fi ostoskorin kautta, puhelimella tai sähköpostilla. Kaikki tilaukset vahvistetaan automaattisella sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean ja toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Jos olet saanut alennukseen oikeuttavan kampanjakoodin tai lahjakortin, syötä koodi tilauksesi yhteydessä "Ostoskorin" Kampanjakoodit -kohtaan. Kampanjakoodit ja lahjakortit ovat kertakäyttöisiä, eikä niistä anneta rahaa takaisin.

2.2. Tilauksessa asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Ostoskorissa ovat valmiiksi näkyvillä tilattavaksi halutut tuotteet ja hinnat, maininta maksutavasta ja kotiinkuljetuksesta.

2.3. Asiakkaan lähetettyä tilauksen on tehty sopimus sitova. Tilauksen lähettäminen katsotaan sitovaksi sopimukseksi molemminpuolisesti, eikä sitä kumpikaan osapuoli voi yksipuolisesti muuttaa. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä voimassa olleita tilaus- ja sopimusehtoja kaikilta osin. Tilauksen tehtyään asiakkaan on katsottu hyväksyneen tilaus- ja sopimusehdot, tuotteen ominaisuudet, voimassa olleet tarjoukset ja toimitusajat ja ymmärtäneen informaatiokuvakkeiden sisällön, esimerkiksi sen, että tuotteen väri voi luonnossa poiketa nettikaupan sivuilla esitellyistä värimalleista.

2.4. Tyylikotka Oy on sitoutunut toimittamaan sopimuksen mukaisen tuotteen voimassa olleiden hintojen, ominaisuuksien ja tilausehtojen mukaisesti. Tyylikotka Oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viipymättä, jos tuotteen ominaisuudet tai toimitusajat ovat muuttuneet sivustoilla sopimushetkellä ilmoitetusta poikkeaviksi. Tällöin asiakkaalla on myös oikeus tuotteen vaihtamiseen tai tilauksen perumiseen.

 

3. Maksaminen verkkokaupassa

Maksupalvelun tarjoaa Paytrail Oy yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.  Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Maksun saajana on Paytrail Oy.

Verkkopankit
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.


Yhteystiedot:
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

 

4. Hinnat

4.1. Tuotteiden hinnat ovat voimassa aina siitä päivästä lukien, kun ne ovat julkaistuTyylikotka.fi Internet-sivustoilla.

4.2. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

4.3. Tuotteiden hinnat eivät sisällä kuljetusta. Kuljetuksen erillinen hinta näkyy ostoskori-vaiheessa, jolloin voit valita eri vaihtoehdoista sinulle sopivan kuljetusmuodon.

4.4. Tuotteiden hinnat ovat muuttuvia tarjousten, kampanjoiden ynnä muiden niihin vaikuttavien asioiden johdosta. Jokainen tilaus käsitellään tilauksen tekemisen ajankohtana voimassa olleiden hintojen, toimitusaikojen, tuotteiden ominaisuuksien ja sopimusehtojen mukaisesti.

 

5. Toimitusaika

5.1. Tyylikotka Oy on sitoutunut toimittamaan tuotteet asiakkaalle mainittujen toimitusaikojen puitteissa. Tyylikotka Oy ei vastaa sellaisista viivästyksistä, joihin Tyylikotka Oy ei ole osallinen eikä itse pysty vaikuttamaan, kuten maahantuojan tai tehtaan tuotannollisista tai muista ongelmista.

5.2. Tyylikotka Oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle tuotteen saatavuuteen, toimitusaikoihin tai tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viivytyksettä.

5.3. Verkkokaupasta voi tilata myös tuotteita, jotka ovat saapumassa varastoomme vasta myöhemmin. Tilauksenne pakataan ja lähetetään yleensä 1-2 päivän sisällä tuotteen saapumisesta varastoomme.

Verkkokaupassa on myös paljon tilaustuotteita, joissa toimitusaika on noin 4-8 viikkoa.

Verkkokaupasta voi tilata myös ns. tilaustuotteita, jotka valmistetaan tehtaalla asiakkaan tilauksen pohjalta. Tällaisten tuotteiden yhteydessä on mainittu arvioitu toimitusaika viikkoina. Tilauksenne pakataan ja lähetetään yleensä 1-2 päivän sisällä tuotteen saapumisesta varastoomme. Joissain tapauksissa lähetys saatetaan toimittaa suoraan valmistajan tai maahantuojan toimipaikasta. Tällöin lähettäjän tiedoissa saattaa näkyä joku muu yritys kuin Tyylikotka Oy.

5.4. Jos paketti ei ole saapunut 10 päivän kuluessa, otathan meihin yhteyttä.

5.5. Suuremmat tuotteet toimitamme yleensä itse omilla autoillamme. Näin takaamme teille ehjät tuotteet ja mutkattoman palvelun ilman turhia välikäsiä. Pidemmälle suuntautuvat kuormat voimme kuljettaa myös kuljetusyhtiöiden välityksellä.

5.6. Toimitusaika isommille tuotteille on normaalisti noin 1-2 viikkoa. Kuljettajamme ilmoittaa saapuvasta lähetyksestä yleensä vuorokautta ennen toimitusta. Käytettäessä toisen kuljetusyhtiön palveluita, tulee ilmoitus saapuvasta lähetyksestä heidän kauttaan.

5.7. Poikkeustapaukset

Toimitusosoitteeseen johtavan tien on oltava sellaisessa kunnossa, että iso pakettiautomme
pääsee kohteeseen helposti.
Ota yhteys myyntiimme ennen tilaamista seuraavissa tapauksissa:
- Toimitusosoitteeseen johtaa vain lauttayhteys
- Toimitusosoitteeseen vie huonokuntoinen tie
- Jos kaupunkialueelta on matkaa yli 20km.

Huom! Hankalissa kohteissa voit tilata toimituksen myös muuhun kuin kotiosoitteeseesi.
(esimerkiksi huoltoasemalle, tienhaaraan, satamaan...)

5.8. Jos tilaat muihin EU-maihin, ota ensin yhteys Tyylikotka Oy:n asiakaspalveluun: info@tyylikotka.fi.

5.9. Poikkeavista toimitusajoista tiedotamme asiakkaille henkilökohtaisesti.

 

 

6. Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät Posti-, Matkahuolto-, tai Kiitolinja-rahdin ja pakkauskulut.

Toimitamme suurikokoiset tilaukset Kiitolinjalla ja pienikokoisemmat tilaukset Matkahuollon tai Postin paketteina valintasi mukaisesti. Jos valitset toimitustavaksi kotiinkuljetuksen, Kiitolinja, Posti tai Matkahuolto ottaa sinuun yhteyttä sopivan toimitusajankohdan sopimiseksi. Valitsemme kotiinkuljetuksen toimittajan paketin koon ja eri toimittajien hinnaston perusteella. Mikäli omat kuljetusautomme liikkuvat alueella viikon sisällä, toimitamme tuotteet toimitustapa-valinnastasi riippumatta omalla autollamme suoraan antamaasi toimitusosoitteeseen. Rahtitarjoukset ovat voimassa manner-suomen alueella, mikäli toimitusosoite on vaarallisessa ja/tai vaikeakulkuisessa paikassa, on asiakkaan sovittava kuljetusjärjestelyistä tapauskohtaisesti Tyylikotka Oy:n henkilökunnan kanssa.

Valitsethan huolellisesti toimitustavan, sillä toimitamme paketin valintasi mukaisesti.

Jos valitsit toimituksen kotiin saakka, kuljetusliikkeet toimittavat tuotteet tilausajankohtana voimassa olleiden toimitusaikojen sisällä. Kuljetuksen hoitava kuljetusliike ottaa ennen kuljetusta yhteyttä asiakkaaseen. Kotiovelle toimituksessa tuote tuodaan ensimmäiselle ulko-ovelle. Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan ulko-ovelle.

6.1. Rahaliikenne toimituksen yhteydessä

Kotiinkuljetus ei sisällä rahaliikennettä. Poikkeuksena ainoastaan omalla autollamme tapahtuvan toimituksen yhteydessä maksu voidaan suorittaa kuljettajalle. Tällaisessa tapauksessa otamme teihin yhteyttä ennen toimitusta.

6.2. Toimitusosoite

Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan toimitusosoitteen tarkasti. Tyylikotka Oy ei vastaa minkäänlaisista seuraamuksista eikä kuluista, jos asiakas on ilmoittanut osoitetietonsa virheellisesti tai ei ole ilmoittanut muuttunutta toimitusosoitetta ajoissa tai ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun kuljetuksen hoitava kuljetusliike on ottanut tuotteen kuljetettavakseen, ei osoitetietoja voi enää muuttaa.

6.3. Toimitukset useassa eri lähetyksessä

Asiakkaan ostaessa useamman kuin yhden tuotteen kerralla, tuotteet saattavat saapua erikseen toimitettuina. Tuotteiden vastuu- ja toimitusperiaatteissa toimitaan kohtien 6.1. - 6.6. mukaisesti.

6.4. Toimituksen nouto myymälästä

Voit myös noutaa tilaamasi tuotteet Kotkan tai Kouvolan myymälästä veloituksetta.

6.5. Lähetyksen saapuminen ja luovutus

Kun lähetys on noudettavissa valitsemastasi toimituspaikasta, Matkahuolto tai Posti lähettää sinulle tekstiviestin. Huomaa, että saadaksesi lähetyksen saapumisesta tekstiviestin, sinun on ilmoitettava tilauksen yhteydessä oikea ja toimiva matkapuhelinnumerosi. Puhelinnumeroasi ei luovuteta muihin tarkoituksiin. Ota henkilötodistus mukaan, kun noudat lähetystä.
Noutamaton lähetys palautuu varastollemme noin kahden viikon kuluessa paketin saapumisesta Postiin tai Matkahuoltoon. Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Palautuksista on aina ensin oltava yhteydessä asiakaspalveluumme. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme aina palautusrahdista syntyneet kustannukset. Noutamattomat paketit ovat noudettavissa myymälästämme Kotkasta. Halutessasi voimme postittaa palautuneen lähetyksen uudestaan ja tällöin veloitamme toimituskulut uudestaan.

6.6. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Kuljetuksen aikana aiheutuu joskus pakkausten repeämisiä tai kolhiintumisia. Tuotteen luovutushetkellä asiakkaan tulisi tarkistaa pakkausten ulkonäkö. Jos pakkauksessa on huomattava ulkoinen vahinko on kuljettajan läsnä ollessa tarkistettava, onko ulkoinen vahinko aiheuttanut itse tuotteelle vauriota kyseiseen kohtaan. Pakkauksen päälle näkyvät vauriot on ilmoitettava lähetystä vastaanotettaessa, koska tiekuljetuslakien mukaisesti rahdinkuljettajan ei tarvitse jälkeenpäin hyväksyä reklamaatiota joka koskee näkyvää vauriota. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

6.6.1. HUOM! Jos paketti on vioittunut kuljetusyhtiön käsittelyssä, on rahtikirjaan merkittävä maininta vauriosta ja pyydettävä merkintään kuittaus kuljettajalta. Tuotteen vauriosta on myös ilmoitettava välittömästi Tyylikotka Oy;n asiakaspalveluun mieluiten sähköpostitse info@tyylikotka.fi . Ilmoittamisen nopeudesta riippuu se, miten nopeasti asiakas saa korvaavan tuotteen tai tuotteen osan vaurioituneen tilalle. Vaurioituneista osista on kuitenkin ilmoitettava ennen tuotteen kasaamista. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

6.6.2. Jos lähetys on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi vastaanotettaessa reklamaatio postiin ja jos Matkahuollossa, niin vastaavasti Matkahuoltoon. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

6.6.3. Avatkaa pakkaukset heti, sillä ns. piilovauriot jotka eivät näy pakkauksen päälle, on reklamoitava rahdinkuljettajalle 7 päivän sisällä vastaanottamisesta. Ottakaa myös huomioon että myyjän on ehdittävä tehdä ilmoitus rahdinkuljettajalle ennen 7 päivän määräajan täyttymistä, joten on tärkeää, että ilmoitatte vaurioista viipymättä. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

6.7. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@tyylikotka.fi . Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä Tyylikotka Oy:lle samana päivänä kuin tuote on vastaanotettu. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

6.8. Epäselvissä tapauksissa, jos asiakas ei ole edellä mainittua näkyvää vauriota ilmoittanut rahdinkuljettajalle tai edellä mainittua ns. piilovauriota määräajan sisällä ilmoittanut Tyylikotka Oy;n asiakaspalveluun, saattaa vahinko koitua asiakkaan tappioksi. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

6.9. Kuluttajakaupan sääntöjen mukaisesti Tyylikotka Oy on vastuussa tuotteesta jos se häviää tai rikkoutuu asiakkaalle toimitettaessa. Tuotteen vahingoittuessa tai hävitessä Tyylikotka Oy;lle palauttamisen yhteydessä on tuotteesta vastuussa asiakas tai kuljetuksesta vastuussa ollut kuljetusliike.

 

7. Henkilötiedot

 

7.1. Kirjattujen tilausten yhteydessä saadut asiakastiedot tallennetaan ainoastaan Tyylikotka.fi asiakasrekisteriä varten. Rekisteri on salainen ja vain Tyylikotka.fi asiakaspalvelukäytössä.

7.2. Tyylikotka Oy ei saa luovuttaa asiakastietoja eteenpäin ilman asiakkaan suostumusta. Asiakkaalla on oikeus pyytää Tyylikotka Oy;tä poistamaan rekisteristä henkilö- ja yhteystietonsa ilman erillistä syytä.

 

8. Vaihto- ja palautusehdot

8.1. Jos haluat vaihtaa tai palauttaa virheellisen tuotteen, ota ensin yhteys Tyylikotka Oy:n asiakaspalveluun: info@tyylikotka.fi

Asiakkaalle lähetetään sähköpostitse palautusohjeet, joissa kerrotaan yksityiskohtaiset ohjeet tuotteen pakkaamisesta, pakkaukseen liitettävistä tiedoista ja tuotteen lähettämisestä.

Tuotteita ei saa palauttaa sopimatta siitä ensin asiakaspalvelumme kanssa. Emme lunasta palautuksia, joista ei ole sovittu ennakolta asiakaspalvelumme kanssa. Hygieniatuotteilla kuten tyynyillä, peitoilla ja petauspatjoilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

    asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

    sähköpostiosoitteesi

    pankkitilinumerosi

    sekä kopio Tyylikotka Oy;n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite: Tyylikotka Oy, Kirkkokatu 11, 48100 KOTKA

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua tilauksesta.

Noutamaton lähetys palautuu varastollemme noin kahden viikon kuluessa paketin saapumisesta Postiin tai Matkahuoltoon. Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Palautuksista on aina ensin oltava yhteydessä asiakaspalveluumme. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme aina palautusrahdista syntyneet kustannukset. Noutamattomat paketit ovat noudettavissa myymälästämme Ilmajoelta. Halutessasi voimme postittaa palautuneen lähetyksen uudestaan ja tällöin veloitamme toimituskulut uudestaan.

8.2. Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus verkkokaupasta ostetuille tuotteille. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, joiden mitat tai muut ominaisuudet poikkeavat normaaleista tuotestandardeista. Tällaisia tuotteita voivat olla esim. mittojen mukaan tehdyt tuotteet, erikoiskorkeat sängyt tai asiakkaan tilauksen mukaan verhoillut sohvat ja erikoisvärit. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

8.3. Palautusoikeus koskee vain ehjässä alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen ja pakkauksen on oltava kunnoltaan täysin vastaava kuin toimitettaessa.

8.4. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

8.5. Verkkokaupan 14 päivän palautusoikeus ei koske tapauksia, joissa asiakas käy itse myymälässä tilaamassa tuotteet.

8.6. Palautustapauksissa asiakas on velvollinen kuljettamaan tuotteen lähimpään kuljetusliikkeen toimipaikkaan palautuskuljetusta varten. Poikkeuksena ovat suurikokoiset ja vaikeasti kuljetettavat tuotteet, jotka kuljetusliikkeet noutavat asiakkaan luota. Asiakasta informoidaan aina kyseessä olevan tuotteen käytännöstä henkilökohtaisesti. Palautuskulut kohdassa 8.8.

8.7. Tuotteen kokonaissumma palautetaan asiakkaan tilille 30 päivän kuluessa tuotteen palauttamisesta, jos tuote on käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa.

8.8. Jos tuote on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, asiakas on velvollinen korvaamaan Tyylikotka Oy:lle tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumishinnan välisen erotuksen. Tällöin palautamme tuotteesta ja kuljetuksesta maksetun hinnan vähennettynä edellä mainitulla erotuksella. Tuotteen arvon aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti.

8.9. Palautuksesta aiheutuvat kulut, HUOM!

Asiakas vastaa palatuskuluista kokonaisuudessaan itse.

Kuluttajaviraston ohje etäkaupan palautuksista löytyy osoitteesta: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/tavaran-ja-maksun-palauttaminen/

 

9. Takuu

9.1. Jos asiakas on peruu kaupan ja tuote on tilattu tehtaalta, on Tyylikotka Oy:llä oikeus 25% korvaukseen tuotteen hinnasta.

9.2. Asiakkaan tulee säilyttää Tyylikotka Oy;n lähettämä tilausvahvistus ja lähete tuotteen tilaamisesta takuuehdon täyttämiseksi.

9.3. Tyylikotka Oy antaa kaikille tuotteille vähintään kuluttajansuojalain mukaisen puolen vuoden eli kuuden kuukauden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien.

9.4. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen. Tavarantoimittajat vastaavat tuotteidensa laadusta takuuaikana.

 

10. Reklamaatiot

10.1. Tyylikotka Oy vastaa siitä, että asiakas saa tuotteen kotiinsa uutena ja sopimuksen mukaisena. Kuljetuksesta johtuneísta paketin repeämisistä tai kolhiintuneista paketeista on tehtävä kirjallinen huomautus rahdinkuljettajalle vastaanottohetkellä ja lisäksi ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun kohtien 6.6. mukaisesti, mikäli ne ovat aiheuttaneet tuotteelle vauriota. Vialliset tuotteet palautuvat aina Tyylikotka Oy:lle ellei muuten ole sovittu. Viallisen tuotteen hävittäminen tai jälleenmyynti ilman Tyylikotka Oy:n lupaa on kielletty.

10.2. Jos tuotteessa kuluttajansuojalain mukaisen kuuden kuukauden aikana tuotteen normaalissa ja asianmukaisessa käytössä ilmenee virhe tai vaurio, katsotaan sen olleen tuotteessa jo ostohetkellä. Tällöin Tyylikotka Oy vastaa tuotteen korjauttamisesta tai korvaavan tuotteen toimittamisesta asiakkaalle. Ensisijaisesti Tyylikotka Oy;llä on oikeus korjata virheellinen tuote, toissijaisesti vaihtaa se toiseen vastaavaan tuotteeseen. Kaupan purku tulee kysymykseen vasta mikäli korjaus tai vaihto ei onnistu. Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen viasta Tyylikotka Oy;n asiakaspalveluun välittömästi sen havaittuaan. Tyylikotka Oy neuvoo asiakasta jatkotoimenpiteistä henkilökohtaisesti.

10.3. Tyylikotka Oy ei vastaa

1) Tuotteen väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioista

2) Asiakkaan huolimattomuudesta ja ymmärtämättömyydestä johtuneista vaurioista esimerkiksi tuotteen kasaamiseen liittyvissä tapauksissa

3) Tuotteen normaalin käytön aiheuttamasta tuotteen kulumisesta, esimerkiksi patjan tai sohvan istuimen normaalista muotoutumisesta käytön aikana tai tuotteen lakkapinnan himmenemisestä käytön takia.

4) Normaalista puulaadun käyttäytymisestä sellaisten tuotteiden kohdalla. Näiden tuotteiden reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti.

 

11. Muut ehdot ja vastuut

11.1. Tyylikotka Oy ei vastaa asiakkaan tekemistä mittausvirheistä, jolloin esimerkiksi kulmadivaanin osat eivät mahdu ulko-ovesta sisälle tai pitkät tuotteet eivät mahdu kääntymään eteisen kulmista.Tyylikotka Oy ei vastaa myöskään edellä mainitusta johtuneista tilanteista, jolloin tuotetta on jouduttu säilyttämään sellaisessa tilassa, esimerkiksi ulkoilmassa, että tuotteesta on saattanut esimerkiksi kastumisen takia tulla myyntikelvoton,vaikka olisikin alkuperäisessä pakkauksessaan. Tällaisissa tapauksissa emme hyväksy tuotteen palauttamista, vaan lähetämme tuotteen takaisin asiakkaan kustannuksella.

11.2. Tapaukset ja tilanteet, joista näissä sopimusehdoissa ei ole mainintaa, käsitellään Suomen lain ja kuluttajakaupasta säädettyjen lakien ja sääntöjen mukaan.

 

12. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tyylikotka Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Huom! Ongelmatilanteissa otamme ensisijaisesti yhteyttä sinuun sähköpostitse, joten ilmoitathan oikean ja toimivan sähköpostiosoitteesi tilauksesi yhteydessä.

Osa myymistämme huonekaluista toimitetaan valmiiksi koottuna ja osa osissa. Mikäli tuotteen kuvauksessa ei mainita tuotteen olevan valmiiksi koottuna, toimitetaan tuote osissa.